کد خبر: ۸۶۰۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
شروع قهرمانانه آرژانتین با گلِ کم!

فیلم| بازی آرژانتین - اکوادور با گل تماشایی مسی

تیم ملی آرژانتین با تک گل لیونل مسی از سد اکوادور گذشت تا به اولین برد خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دست یابد. مسی به رکورد ۲۹ گل زده در مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی رسید، بیشترین تعداد گل در تاریخ این منطقه در کنار لوئیز سوارز.
فیلم| بازی آرژانتین - اکوادور با گل تماشایی مسی
آفتاب‌‌نیوز :

 دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از بامداد امروز در قاره آمریکای جنوبی آغاز شد. آرژانتین، قهرمان دوره قبل مسابقات در یکی از بازی‌های امروز میزبان اکوادور بود و موفق شد این تیم را با تک گل لیونل مسی شکست دهد.

این دیدار از ساعت ۳:۳۰ در مونومنتال بوئنوس آیرس آغاز شد و آرژانتین در حضور پرشور تماشاگرانش با چهره‌ای کاملا تهاجمی در پی باز کردن دروازه حریف بود. این تیم درطول ۹۰ دقیقه مالک مطلق توپ و میدان بود.

لیونل مسی اولین موقعیت خطرناک بازی را روی دروازه اکوادور در دقیقه ۱۰ ایجاد کرد که طی آن شوت کات‌دار این بازیکن با اختلافی اندک راهی اوت شد. حملات آرژانتین بالاخره می‌رفت در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده به نتیجه برسد، اما ضربه لائوتارو مارتینز در دهانه دروازه به تیرک برخورد کرد. 

شاگردان لیونل اسکالونی نیمه دوم را هم برتر از حریف آغاز کردند و از همان دقایق نخست در پی باز کردن دروازه اکوادور بودند. لیونل مسی با یک حرکت انفرادی در دقیقه ۶۸ فاصله‌ای تا رساندن تیمش به این هدف نداشت، اما ضربه زمینی او را دروازه‌بان حریف در اختیار گرفت.

هواداران آرژانتین که یک لحظه از تشویق تیمشان دست برنمی‌داشتند بالاخره در دقیقه ۷۷ مزد این کارشان را با گل زیبای کاپیتان مسی گرفتند. آرژانتین در فاصله ۱۵ دقیقه به پایان بازی صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه شد که لیونل مسی آن را با ضربه‌ای کات‌دار در حالی که دروازه‌بان اکوادور فقط تماشاگر بود به گل اول تیمش تبدیل کرد.

حملات مدافع عنوان قهرمانی بعد از این گل تداوم داشت و شاگردان اسکالونی به دنبال زدن گل‌های بیشتری بودند. آنخل دی ماریا در دقیقه ۸۵ فرصتی طلایی برای گلزنی داشت، اما ضربه او در موقعیت تک به تک از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت این دیدار با پیروزی ۱-۰ البی سلسته به پایان برسد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین